Τρόποι Πληρωμής

Τρόποι Πληρωμής

Με αντικαταβολή

Με αυτή τη μέθοδο μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με μετρητά κατά την παράδοση στον χώρο που επιθυμείτε. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις απο 01/04/2011, τα παραστατικά αξίας 500 ευρώ και άνω που εκδίδινται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται μόνο με τους παρακάτω τρόπους:

Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας

Από 0.00€ έως 30.00€ το κόστος είναι 5.90€

Από 30.00€ έως 150.00€ το κόστος είναι 9.00€

Από 150.00€ έως 250.00€ το κόστος είναι 14.00€

Από 250.00€ έως 350.00€ το κόστος είναι 19.00€

Πάνω από 350.00€ το κόστος είναι 24.00€

Με πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό

Εάν δεν μπορείτε να βρίσκεστε στον χώρο παράδοσης στις ώρες που παραδίδουμε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού στις παρακάτω τράπεζες.

ALPHA BANK IBAN: GR6001401380138002320003167

EUROBANK IBAN: GR8602602340000450200388091

Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής μέσω e-mail ( κάνοντάς το scan ) στο dino2029@gmail.comκαι θα σας αποσταλεί η παραγγελία σας.

Αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στειλετε την απόδειξη με email στοdino2029@gmail.com της κατάθεσης.

Πολιτική Επιστροφών

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του www.dino.gr.

H επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται στην κατάσταση την οποία το παραλάβατε.

Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο.

Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, τοwww.dino.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει στην αντικατάστασή τους.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

DINO PRS GROUP IKE

ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ Α ΟΡΟΦΟ 59 ΤΚ 15344 ΓΕΡΑΚΑΣ

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:

Θα πρέπει να συσκευάσετε και να στείλετε τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών της εταιρείας μας (ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ) και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, τοποθετήστε ένα σχετικό σημείωμα με το οποίο θα μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.

Εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό.

Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη:

Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.

Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από την πλευρά του πελάτη. Προσοχή: η αποστολή μπορεί να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μας αποστέλλετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Σε κάθε περίπτωση πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του www.dino.gr.

Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.